lauantai 1. helmikuuta 2014

Videota ja muuta kivaa:DDD

Moikka taas on ollut valitettava hiljaisuus blogissa. Mulla ei vaan oo aika eikä jaksaminen riittäny.
Eilen mulla alko taas aina niin ihana ruokinta. Talissa tnä tehtiin ensin aamutalli ja sen jälkeen tyhjennettii kaivo ja pestiin harjoja.

Hattara on tänään strartissa kuopiossa. Toivon mukaan tamma menisi hienosti  niinkuin viimeiset kolme starttia.

Saatan mennä viikolla ajamaan joinakin päivinä vaikkakin mulla on ruokinta.  Liitän tähän postaukseen erään videon joka ollaan porukalla täällä koululla kuvattu. Videoiden tarkotuksena saada ihmisille tietoo millanen paikka raviopisto on ja samalla saada paljon väkeä hakemaan tänne.

Viikolla ajoin Kaisalla kaksi kertaa. Maanantaina ennen kengitystä ja tiistitaina kun olin tallissa. Maanantaina kengitin Latron yksin ympäri ja olin todella tyytyväinen lopputulokseen. Keskiviikkona oli luento hevosen sairauksista , joka oli todella mielenkiintoinen . Torstaina mulla oli valjastöitä korjasin epun satulan ja sain myös nahkariimun tehtyä vihdoin valmiiks !

Tuossa video koulumme henkilökunnasta. Meillä on jo tehtynä toinenki video joka löytyy meidän opisto elämää kanavalta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti