tiistai 4. helmikuuta 2014

Kaikki loppuu aikanaan, mutta ei kuolemakaan pidä mua paikallaan.

" Kaikki loppuu aikanaan, mutta ei kuolemakaan pidä mua paikallaan."

Nämä sanat jostain syystä herätti mulle kirjoitus intoa. Kyseiset sanata ovat kohdallani niin toden mukaiset. Oon huomannu itestäni etten osaa hetkeäkään olla paikallaan en edes väsyneenä . En tykkää kattoo tv:tä kosa siinä pitäs jaksaa istua paikallaan . En myöskään tykkää hirveemmin kattoa leffoja, koska en vaa osaa istua paikallaan ja katsoa. Koko ajan pitää olla jotn tekemistä. En missään tapauksessa voisin kuvitellakkaan, että olisin mennyt johonki lukioon jossa istutaan vaan penkillä olisin tullu ihan hulluks siellä hetken oltuani.

Tuossa pieni selvennys miksi juuri noi sanat herätteli mua kirjottaa. 

Tänään olen ollut ahkerana aamulla ruokkimassa hevoset ja sen jälkee oliki anatomian koe ja lumiukko kisa :D Tehtiin siis lumiukot ryhmissä ja paras palkitaan. 

Eilen olin aamutallissa sit meillä oli tunti koneita ja laitteita ei oikeestaan tehty hirveemmin mitn. Valmisteltiin vaa keskeneräiset työt ja siinä se. Iltapäivän olinki tallissa vaikka mulla ois ollu oikeesti vapaata. Kävin ajaa Kaisalla ja sitten olin Emmin kyydissä ku se ajo Talella . Tallin jälkee käytii syömässä ja sit hoitelin Kaisan ja ruvettii tekee iltatallia.

Pahoittelut hiljaisuudesta. mulla on vaan ollu vähä kirjotus into hukassa :/  

Olisin halunnut liittää tähän kuvan vielä meidän tekemästä lumiukosta mutta eihän puhelin suostunut tietenkään yhteistyöhön. :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti