torstai 17. lokakuuta 2013

Päivittelyä ja KYSYMYSPOSTAUS!

Ihan ensiksi laitan tähän sunnuntain kooste videon. Blogi ei jostain syystä joten se siirtä nyt annakkaan laittaa sityy vielä vähän. Laitan kuitenkin linkin josta se löytyy
http://www.youtube.com/watch?v=7g9r2iShfVE sitten vielä vähän kuulumisia ja sitten itse asiaan.

Maanantaina olin Tarun luona hoitamassa heppoja. Käytiin ohjas ajaa Lilliä 4km sen jälkeen laiteltiin tarhoihin vesiä. Sitten otettiin hoidettavaks Seba. Moni varmaan tässä vaiheessa ihmettelee mikä ihmeen Seba? No Seba on tarun ja niiden uusi asukas iso lv ori. Se on ravuri mutta me totutettiinki sitä satulaan , että sille vois järjestää vaihtelua sillä et mentäs selästä. Käytiin taluttelee sitä satulaselässä. Lauantaina mun ois tarkotus nousta sen selkään ekaa kertaa! Sen jälkeen hoidettiin vielä Voke  ja kello alkokin jo näyttämään lähemmäs kaheksaa joten kävin heittämässä Suprille loimen päälle. Sen jälkeen ruvettiinki jakaa iltaruokia. Iltaruokien annon jälkeen lähdin kotiin.

Tiistaina olin neljä tuntia puu hommissa ja sit kävin moikkaa tallilla rasse ja eppua. Loppu päivän löhöilin.
Eilen eli keskiviikkona olin jyväskylässä ostoksilla ja löytyhän sieltä kaikkea hyödyllistä!

Noniin asiaan. Tosiaan mulla on ollu jonkun aikaa käynnissä kysymyspostaus youtuben kauutta josta oon saanu jo jonkun verran kysymyksiä , mutta kaipailisin teiltä blogin lukijoilta vielä hieman kysymyksiä! Eli eikunvaa kysymyksiä tuleemaan kommentilla sillä videon teen sitten mahd pian kun on tarpeeksi kysymyksiä.
:)


2 kommenttia:

  1. Kumpi kiinnostaa enemmän ravi- vai ratsutouhut? Lempi hevosrotu? Mmm, kerro muutamalla sanalla millainen on hevoshistoriasi? Siinä ois muutama kysymys, käy toki vastavierailulla blogissani :)

    http://pienetsuuretponit.blogspot.fi/

    VastaaPoista