maanantai 23. joulukuuta 2013

Luukkuja

Luukku 21

Tässä luukussa ajatteli  kertoa hieman siitä , kuinka tapaturma altis olen :D

Olen murtanut käteni , kun tipuin riippukeinusta, minulla on ollut myös neljä tikkiä nilkassa samana kesänä sillä kaaduin pyörällä ja jalka viilti kukkapenkin reunassa olevaan kivetykseen.

Kepit minulla on ollut liianki monta kertaa tuntuu , että ihan asun niiden kanssa taino nyt en ole moneen kuukauteen joutunut käyttämäään niitä! Nilkan takia olen ainakin kolme kertaa joutunut käyttämään niitä kun se nilkka jollakin tapaa jossain on mennyt. Kerran jouduin kävelemään pariviikkoa kepeillä, kun eräs hevonen juoksi sääreni yli ja lihakseen tuli vamma jonka, takia kävely teki kipeää. Ja viimeisimpänä olen käyttänyt keppejä lonkkani takia , kun se meni kun tipuin sieltä ravikärryjen kyydistä vuosisitten. Lonkan takia mulla oli kepit ainakin viiskertaa -.- Mutta tosiaan nyt se on ihan kunnossa eikä keppejä ole tarvinnut käyttää !


Luukku 22

Tähän laitan vastaukset pariin kysymykseen jota olen saanut

1. Miksi et käy ratsastamassa enää Vellulla?
V: Siksi, koska Vellu on myyty Helsinkiin

2. Milloin aloitit ratsastuksen ja missä? 
V: Aloitin ratsastuksen Siipolan tallilla ykkösluokalla. Olin tietty sitä ennen joskus ollut joissain tapahtumissa ponitalutuksessa.

3. Missä Lilli on parhaillaan?
V: Maastossa

4. Mitä hevosta kaipaat eniten miksi?
V: Montaa hevosta kaipaan, mutta eniten Juulia. Se oli mulle hyvin tärkee ja harmittaa että piti päästää irti siitä!



Luukku 23

Tähän luukkuun laitan mun onnistuneinpia videoita. Ja tietty mun kanavaa saa käydä tilaamassa se on Aanskuuu




Nooniin siinä on pari!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti