tiistai 19. marraskuuta 2013

pe-ti

 Vihdoin kerkesin päivittää viikonlopusta!  Viikonloppu oli ihan huippu! Maata näkyvissä festarit Turussa jotain niin parasta hyviä ystävi ja hyvää musaa voiko olla parempaa? Ostin lauantaina, kun oltiin keskustassa ni mukaan tarttu Hennalle lahja yks sininen t-paita. Voin sanoa et ensvuonna lähen kyllä mnf:ään , koska toi oli ihan huippu kokemus. Sunnuntaina lähin Turusta Kaustisen bussiin et pääsisin koululle. Kokemus oli kamala sain siitä pienimuotoset traumat... En enää ikinä lähde mistään bussissa kaustiselle korvaan vaikka mielummin myöhemmin poissa oloja... Nimitäin 6h yksin ei kivaa.. Ruokakaan sen takia ei maistunut vaikka olin viimeksi aamupäivällä syöny. Lopulta yheksän jälkeen olin Nikulassa emmää enää kauaa valvonu , ku lopulta rupesin nukkuu.
 Laitan tähän lin videoon niist festareist video ei oo mun tekemä

http://www.youtube.com/watch?v=bU6sjzepUVE

Maanantaina mulla oli tallia ajoin Viltsulla ensin radalla enimmäkseen kävelytin mentii me vähän hölkkääki. Sen jälkeen ajoin vielä Tallella 10km hölkkää onneks Henna lähti kaveriks ni ei ollu niin tylsää.

Tänään ajoin taas Viltsulla tnä sain ajaa enemmän hölkkää mut silti piti kunnolla sen jälkeen kävellyttää sitä. Kävelin sen jälkee viel kaks kierrosta radalla. Hoidin aikasemmin Kaisan ja lähin syömää, koska mun piti olla neljältä sisäänkirjotukselta silloin. Olin taas harkkareissa sisäänkirjotuksessa eikä kyllä haitannu yhtään sillä ulkona tuli kaatamalla vettä. Ärsyttävää oli ku voilokkeja rupes tulee takas ku ainakin kymmenen oli ihan törkeen kurasia ja joutu ite rupee pesee niitä. puol 9 aikaa pääsinki takas kämpille.

Huomenna meen hoitaa Veeran ponia Finaa se on issikka. Saan ratsastaakkia sillä ihanaa ::)) En ookkaa hetkee menny issikalla. Torstai iltana suunta kotiin ja viikonloppuna hoitaa Eppua ja Rassea . Perjantaina meen Jyp-Ässät peliin. Kuvia valitettavasti nyt ei oo.. :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti