sunnuntai 10. marraskuuta 2013

Erillainen viikonloppu

Perjantai aamuna sanoin Kaustiselle heipat ja otin suunnaksi Viitasaari. Kotona varsinaisesti olinki 12 jälkeen. Sitä enne käytiin kaupassa ja kahvilla. Kotona mua ootti villiintyneet koirat, kummatki syöksy suoraan kimppuun mut en kyl ollukkaa nähny niitä kahteen viikkoon.. Kotona olin vähän yli kahteen jonka jälkeen lähdin moikkaa serkkuja siitä koululle oottelee kamuja, koska vietettii ilta mun syndei oikee porukalla!:)
Ilta oli mielettömän kiva naurua piisasi! Sain kolmelta kaverilta yhteisen hupsun lahjan se sisälsi leikkiponin, poni lehden, poni ilmapalloja, tarroja ja karkki rasian. Sain paljon kaikkea kivaa lahjaksi kaikilta! Perjantai illalla kävin myös maksamassa mnf- reissun joka onkin tulevana viikonloppuna!

Launtaiaamu menikin koiria hoitaessa, puol yhden aikaa suuntasin serkkujenkaa tallille. Lähdettiin heti ratsastaa mää menin Rassella ja mun toinen serkku Mirka meni Epulla. Mentiin aluks pellolle siellä ravailtiin ja mentiin me vähä laukkaaki. Sit mun toinen serkku halus et hyppäsin pari kertaa Rassella yksittäista ja hyppäsinhä mä. Rasse hyppäs tosi hyvin. Lopulta lähettiin Mirkankaa meijjän omalle mettälenkille hetkeks ratsastelee ravailtiin siellä ja laukkasin yhden kunnon pätkän. Ratsastuksen jälkeen heitettii polleille fleeset päälle ja annettiin niitten hetki kuivuu. Sillä aikaa ku pollet kuivu siivoiltii ja laitettii ruokii. Ku pollet oli kuivunu lähettiin ottaa rakenne kuvia. Lopulta istuinki Rassen selässä senkaa vähä käppäilin riimunnarua ohjana käyttäen. Kun kuvat oli otettu pollet pääs viel tarhaan iltapäiväks. Lähettiin tallilta puolen neljän aikoihin suunasin kotiin suorinta tietä valmistelee synttäreitä sillä mun paras kaveri tuli käymää sekä mummot ja nuorin serkku joka toi mulle ruusuja <3 Kävin myös illalla vielä lenkillä koirienkaa nuorin serkku sai talutettavakseen Kallen ja mä otin Onnin. Käytiin koirienkaa 2km lenkki :)

Tänäaamuna hoitelin koiria ja tein niille puuroa. Sen jälkeen pakkailin ja söin sitten kello olikin jo niin paljon et jouduin lähtee linkki asemalle oottelee linkkiä. Olin linkissä 14.10-17.00 Kyyjärvellä oli vaihto. Nytku oon täällä Kaustisella ollu ni oon oikeestaan vaan koneella ollu ja laittanu kamat paikallee mitä kotoo toin ja syöny. Yritin laittaa kuviaki koneelle mut eihä tää kone suostunu yhteistyöhö... Yritän nyt viikolla kirjotella ku mulla on tallia kengitystä jne.  Laitan kuvia tähän jota sain serkulta, ku silläkin oli kamera mukana tallilla.
Yritän saada omiakin kuvi tänne hetikun kone on yhteistyö haluinen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti