keskiviikko 7. toukokuuta 2014

3.5 pitkästä aikaa tarulla

 
Olin pitkästä aikaa Tarulla ja niillä käymässä 3.5. Viime käynnistä olikin vierähtänyt jo pari kuukautta. Yksinkertaisesti vaan ei ole aika riittänyt sinne menemiseen. Käytiin Tarun kanssa ajamassa Lillillä pikku hölkkälenkki ja kyllä oli sekin poni viime näkemisestä kerrassaan paljon muuttunut. Näi myös ekaa Tarun ja niiden uusimman asukin Emen joka 3 viikkoa sitten oli varsonut kauniin tähtipäisen varsan. Viimeisimmäksi ratsastelin Vokella. ja voi herran jestas kun poika oli niin paljon muttunut viimekerrasta kun sillä olin mennyt. Se oli niin rauhallinen etten aluksi uskonut sen olevan Voke. menin Vokella aluksi oikein kunnolla käyntiä , että sain sen tuntumalle. Sitten rupesin ravailemaan sillä. Menin paljon harjoitusravia. Lopuksi mentiin vielä ihan minimaalista estetttä Voken kanssa , eikä poika siitä mitään välittänyt meni sen kuin se olisi ollut maapuomi.
Lopuksi käppäiltiin oikein pitkään ja sitten melkeenpä heti sen jälkeen lähdin kotiin. Mukaan sain íson läjän riimuja ja yhden suojankin korjattavaksi.
 
 
 
Nyt viikolla olin maanantaina aluksi kengittämässä , kengitin Vikeltä yhden takajalan ja vuolin tätiltä kaksi kaviota. Se oli hyvin mielenkiintoista, koska se ei  malttanut millään olla paikallaan. Tiistaina olin tallissa ajoin Elviiralla 8km hölkkälenkin. Sen jälkeen kerkesin purkamaan Elviiran, kun mulle jo sanottiin , että mun pitäs lähteä ajamaan Talella hiittiä. kerettiin ajaa hiittisuoralla lämmitys ja mentiin radalle niin Tale rupesi ontumaan toista etusta joten lähdin pois sen kanssa.
Illalla olin vielä Helin luona hoitamassa heppoja ja käytiin käynti lenkki Eerikalla ja Emilialla.
 







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti