tiistai 8. huhtikuuta 2014

Kesä tulee vihdoin

Unohdin aivan kertoa , että Hattara oli pari viikkoa sitten startissa forsassa. Tamma oli silloin tosi hyvä se meni koko matkan keulasta välillä jopa 20m päästä muista. Loppusuoralla lopulta sen ohitse tuli yksi hevonen , mutta Hattara oli silti hieno kakkonen <3

Olin maanantaina eräällä pikku tallilla ratsastamassa ja hoitamassa heppoja. Tallille on kyllä jonkun matkaa koululta mutta sain onneks kyydin asuntolan valvojalta. Tallilla ratsastin sellasella suhkot isolla lämpösellä Emilyllä. Emily oli oikeen kiva ratsastaa , ku se oli niin rauhallinen kävelijä , ku käytiin kävely lenkki. Heli eli tallin omistaja ratsasti Likalla edelläni. Lopulta autoin ratsastuksen jälkeen vielä iltatallin teossa ja sitten sainki kyydin kämpille. Kämpillä olin joskus kymmenen jälkeen.

Olen myös tänään menossa tolle pikku tallille hoitelee heppoja ja tekee talli hommia :)

Mulla on taas nykyään vaan yks passi, kun  Tale siirty takas Veeralle. Tale oli mun passi sen aikaa kun Veera oli lukiossa.

Huomenna mennään koulusta tampereelle tutustumaan Niemisen Markun talliin.

Lopultakin rupeaa näkymään niitä kesän merkkejä, aurinko paistaa ja jopa lämmitää. Eikä lumestakaan ole enää jälkeäkään !


                                                                    Latro

                                                               Näätinki
Kuvat on sunnuntain kaustisen raveista , kun olin siellä kuvaamassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti