maanantai 24. maaliskuuta 2014

Viikon kuulumiset.

Taaskaan eivaan oo ollu aikaa kirjotella tänne blogiin mitään :/

Tosiaan alkuviikon olin tallissa maanantaina ajoin Kaisan ja tiistaina laitoin vaan hevosia kuntoon Arille. Keskiviikkona olin kengittämässä. Kengityksessä onnistuinkin saamaan mukavana haavan. Nimittäin soppa kiskaisi juuri jalkaansa ennen kuin kerkesin lyödä naulan "lyttyyn" ja sittempä se naula mukavasti uppos mun käteen.


Torstaina kävin terveyskeskuksella näyttämässä käden haavaa mutta eipä ne siihen pahemmin mitään sanonu. Torstaina olin taas tallissa laittelin Arille heppoja ja ajoin Kaisan.Torstai iltana oltiinkin sitten koululta porukalla Kokkolassa ensin syömässä ja sitten teatterissa. Siitä jäinkin suoraan seidille. Seidillä olin perjantai päivän puuhailtiin kaiken näköstä heppojenkaa lisää siitä lähiaikoina ilmestyvässä videossa :)


Viikonlopun olin kaustisella, koska olin Sussunkaa ponikerhon ohjaaja koulutuksessa. Empä sitten olikeen muuta tehnytkään viikonlopun aikaa.

Tänään mulla on tallia iltapäivällä. Ei oo vielä mitään hajua ajanko ketään , mutta ainakin laittelen huomiselle Kaisalle näyttely tavaroita kasaan.

Seuraavan kerran oon menossa vasta kotiin 4.4 jollonka henna tulee meille eli tiedossa videopostaus ainakin ;) 
koska mulla alkaa tämän viikon jälkeen ruokinta.

Lisäsin tarkoituksella tähän loppuun kesäisen kuvan. Sillä odotan kesää jo innolla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti