perjantai 7. maaliskuuta 2014

pahoittelut hiljasiuuteen

Oikein paljon anteeksi kaikki mulla on ollu tosi kiire viikko enkä siks oo kerenny koneelle.

Maanantaina olin viiteen asti kotona ja lähin sit mun luokkalaisen kyydiss kohti kaustista. Maanantaina aamupäivällä kävin tiiankaa lenkillä ja muuten olikin vaan kotona.

Niin ja tosiaan sunnuntaina kävin ratsastaa Epulla ja heten menin Rassellakki. Eppu oli oikella kiukku päällä se vain pukitteli ja kiskas samalla pään alas tai hirveestä vauhista vaihto suuntaan. Seurauksena tulin 6 kertaa alas , ennekö päästiin yhteistyöhö asioista. Lopussa käytiin maastossa kävelyttää loppu käynnit. Rassen kanssa työskentelin pellolla hetken Rasse oli oikealla unelma päällä ku se toimi niin täydellisen hyvin! :) Ennen tallilta lähatemistä laitettii hepoille tarhaa vesikupit täytee ja reilusti heinää.

Tiistaina mulla oli aamulla taidetta ja kulttuuria sekä atkta. Iltapäivän olin yksin tallissa. Ajoin talen ja purin ajosta tulevia hevosia sekä siivosin hevosauton.

Keskiviikkona mulla oli aamulla matikkaa ja atkta. Iltapäivästä olin hennankaa kengittämässä. Kengitin ihanan pikku Kaisan!! Vaikkakin se kengittäessä ei niin ihana meinannu olla enää , mutta kenkään se kuitenkin sain :)

Torstaina mulla si oliki taas matikkaa-.- ja si taidetta ja kulttuuria. Iltapäivällä olin yksin tallissa ajoin Talen ja Ellan , sekä sain palautteen. Ajaessa sai mukavia kuranaamioita kun oli niin kuranen keli :/

Tänäaamuna lähinki bussissa kotiin ja nyt oonmi tässä kotona ja ennen neljää suuntaan lukiolle ja isiitä sitten lummeniemeen leireilee oon tosiaan 1 riparilla isosena.

Pahoittelut et nää asiat tuli tällee lyhyesti mutta mulla on tosiaan vähän kiireit kun kohta pitäs suunnata lukiolle :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti