sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Viikonlopun kuulumisia

Olin tosiaan viikonlopun asuntolalla , koska perjantaina oli Etsä-ajot ja jäin katsomaan niitä ni en kerenny linkkiin jossa oisin päässy Viitasaarelle kotiin. Perjantai iltana ravien jälkeen oli iltajuhla ja kävin hetken siellä istuskelemassa ja katsomassa meininkiä. Lauantai meni aikalailla asuntolassa laiskotellessa , päivällä käytiin kaupassa ja sit kävin juoksee Hennan ja Veerankaa 8km. Illalla olin pari tuntia Seidin, Kirsin ja Emmin kanssa. Tänä aamuna eli sunnuntaina ensimmäisenä kävin viemässä Seidille talliin juomista. Sen jälkeen suuntasin kämpille syömäään aamupalaa ja sen jälkee lähettiin hennan ja petrankaa talliin. Lähettiin talliin siks , koska Petran passi Kiisseli"Soppa" juos kilpaa Vaasassa ja lähettiin sitten Petran seuraks mukaan. Vähän ennen yhtätoista lähettiin matkaaan ku oltiin otettu kyytiin Seidi ja yks hevonen Veli-Erkki Paavolan tallista. Oltiin perillä ennen yhtä ja sit käytiin ensimmäisenä hakemassa hevosille voilokit. Petra laitteli Sopan valmiiksi ja mä ja henna käytiin sillä aikaa kattoo opetus ja koelähtö. Ykkös lähössä sitten Soppa juoksi ja valitettavasti se hylättiin liioista laukoista :( Koti matka Vaasasta kaustiselle alkoi heti ku saatiiin kamat kasaan ja Soppa pestyä. kaustisella oltiin puolen viiden aikaa. Hoidettiin Soppa pois ja lähettiin kämpille syömää.

Mulla ois ollu tähän postaukseen paljon kuvia mutta eihän sitten tietenkään silloin kone suostu yhteistyöhön-.- Kuvat yritän myöhemmin saada tänne!
 Ja tosiaan mulla ois yks haastekki mikä pitäs tehä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti