lauantai 17. marraskuuta 2012

Ratsastelua:D

Joo ,Mulla on taas jääny kirjottelu vähemmälle:D



Eli siis sunnuntaina en olu tallilla ,koska oli isänpäivä.Maanantaina  koulun jälkeen menin tallille yöks ja sillon ratsastelin Vellulla.Tiistaina  lähin sit aamulla linkissä kouluu ja sit meninki tallille seuraavan kerran keskiviikkona . No keskiviikkona menin linkissä tallille ja sillon ratsastelin Nemolla ja ja juoksutin Lillin joka oli hyvin energinen! Näytti meille hienot rodeot:D No sit olinki torstain ja perjantain kotona ja sit tänä aamuna eli lauantai aamuna tulin puolen kahdeksan aikaa tallille ja jään tänne yöks!:) No tänään oon siivoillu eka tallin ja laittanu vedet . Sit lähinki jo ratsastelee Nappulaa joka näytti mulle hienot pukkisarjat jonka takia tipuin:D Noo sen jälkeen ratsastin Nemon. Kävin Nemon kanssa kivan maastolenkin ja se selvästi nautti siitä , koska se oli harvinaisen pirteä kun tielle päästiin:D Huomenna ois vissii tarkotus ohjas ajaa Nappulaa ja si Nemonkaa työskentelen kentällä . Ja vissii Lillinkinkaa pitäs huomenna tehdä jotn:D    

Vellulla ei nyt pysty ratsastaa ku sillä on lomaa sen taki kun sillä on tulehdus :(

P.s. Oootte varmaan jo huomannu etten enää nykyään kerro täällä vain Vellun ja minun jutuista vaan myös muista hepoista kerron jne.

Ja siis tosiaan olin viimeviikon perjantai lauantai välisen yön täällä ja sillon käytiin maastossa menin Nemolla sillon:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti