maanantai 15. lokakuuta 2012

Talleilua

 


                                   Talleilua!



Joo olin siis Torstaina ja sunnuntaina tallilla.Torstaina menin heti koulun jälkeen tallille ja sit lähettiin maastoon kaheks tunniks. Menin sillon ekaa kertaa Nemolla sen onnettomuuden jälkeen, mut ei mua onnekseen si pelottanu yhtään.. Nemokin meni tosi laiskasti, joka oli taas mulle onni ku vellu kävi ihan höyrynä:D Sunnuntaina menin si puol 8 aikaa tallille tekee aamu tallin. Sit ilta päivällä mulla olikin valmennus ja menin Nemolla ja se meni kyllä ihan pirun hyvin! Olin tosi tyytyväinen Nemoon! Sit teinki ilta tallin ja lähin kotiin:) Lähen tiistaina reissuun Rovaniemelle joten en kirjottele hetkeen . Sununtaina lähen sit tallille ku maanantaina alkaa se tetti et sillon yritän kuvailla tallilla ja kirjotella tänne:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti