tiistai 18. syyskuuta 2012

Mielenkiintoinen viikonloppu!:)

Joo siis taas olin viikkonlopun tallilla.. Ja viikollakin kävin hoitelee Vokea ja ratsastelin Nemoa.

No perjantaina oikeestaan en ratsastellu ketään kylmäilin melkeen puol tuntii Voken jalkoja, koska sillä on loma sen takajalan takii ku se keräili nestettä niin paljon ja lopulta se rupes ontuilee sitä..

No lauantaina ratsastelin Nemolla ja se kävi tosi pörheenä ku tuuli ni se sit oli tosi säikky :D Mut kyl se sit siitä rauhottu. No lauantaian taas sit kylmäilin Voken jalat ja hoitelin pollei:)

Sunnuntaina menin aamupäivästä tunnille Kaakaolla ja siis se meni tosi kivasti :) Olin tosi tyytyväin Kaakaho tunnin jälkee ,koska se toimi tosi kivasti=) No tunnin jälkee kylmäilin voken jalkoja ni sitku olin viemässä Vokea karsinaan ni sepä päätti karata ja sit melkee 15 min pyysdystelin sitä , ku se ei suostunu antaa kiinni:D No sitteku sain se kii ni pääsin vihdoin pääsin siivoo karsinat loppuu ja  sit pidinki tauon.

No tauon jälkee lähinki ratsastelee Nemoa. No alussa nemo vaikutti tosi laiskalle , lähin sit alku ravei menee ja no ne meni ihan kivasti. Eipä siinä sittenku olin rupeemassa uuestaa ravaa Nemo pomppas pystyy ja ampas täyteen laukkaa, multa tippu jalkarit ja sain ohjattuu aluks Nemon ympyrälle mut se ei välittäny mitään ohjasta veti vaan pää korkeella eteenpäin no seuraavssa hetekssä huomasin et en mahda Nemolle enää yhtään mitään kerkesin huutaa vaan talin pitäjän nimen, ku Nemo jo suuntas täyttä laukkaa tallia päin, kaikkeen en täysin ite muista et sit kuulin pitäjältä siitä jokun verran mut sen muistan ku näin et Nemo suuntaavan suoraan rehuvarastonkautta talliin ja sen jälkeen seuraava muistikuva mulla on siitä ku olin aikalailla tallinpitäjän sylissä rehuvarastossa ja tärisin kokonaan...


Joo sori en o jaksanu laittaa pilkkuja ja pistetä mutku olo on vielki vähä kakka... Ja siis ton tapaturman takii mulla on polvet verillä ja turvonneet,vasen peukaloturvonnu ja mustelmia aikalailla mnessa paikassa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti