torstai 16. elokuuta 2012

En ratsasta tällä viikkolla Vellulla..

Eli siis en pysty menee ratsastaa Vellulla tällä viikkola sillä minulle ja kaverilleni tapahtui pieni onnetomuus 15.pv keskiviikkona...

Eli siis olin kamunkaa ajaa sen pollella ni sit semmonen mies tuli ajaa siit radan reunast nurmikkoo ni sit se hevonen säikähti sitä ruohon leikkuria ja hyppäs pystyyn . Mulla ei ollu mitn mahollisuuksia pidätellä sitä hevosta vaan se ampas suoraan puun ja kiven välist ja kärryt osuivat puuhun jolloin kaverini lensi kärryiltä ja minä jäin jalasta kiiinni kärryihin ja raahauduin hetken kärryjen mukana kunnes irti pääsin.. Eli siis mulla on selkä lonkkaan asti veri naarmuil ja oikea lonkka niin kipee etten kävelemään pysty joten joudun kepeillä liikkumaan..Ja kaveriltani murtui käsi. Mutta hevoselle ei tapahtunu mitään:)

Laittelen siit viime viikon tunnnist kooste videon linkin tänne kun sen jossain vaihees saan valmiiks:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti